featured partner blogs

Omnichannel er mere end marketing – det handler om salg

Omnichannel er mere end marketing – det handler om salg

Af Troels Underlien, Partner, Vertica   Dette indlæg er en produceret som en del af #KICDK – Kunden i Centrum. KICDK er et program der kører i 2016/2017 i samarbejde med Dansk Erhverv, NBI, ITBranchen, Sitecore og en række af branchens stærkeste aktører inden for “strategisk kundecentricitet” med målet om at rykke konkurrencefordelene for danske virksomheders digitalisering og kundecentricitet.   Mål og kortlæg din egen kundecentricitet på kundemålskiven her.   Der hersker en udbredt opfattelse om, at …

CONTINUE READING
featured partner blogs

Få styr på dine produktdata og skab øget salg

Produktdata kan være en tidsrøver Nedenstående indlæg er produceret som en del af #KICDK – Kunden i Centrum. KICDK er et program der kører i 2016/2017 i samarbejde med Dansk Erhverv, NBI, ITBranchen, Sitecore og en række af branchens stærkeste aktører inden for “strategisk kundecentricitet” med målet om at rykke konkurrencefordelene for danske virksomheders digitalisering og kundecentricitet. Mål din egen kundecentricitet på kundemålskiven her.   Gode produktdata er en konkurrenceparameter, og evnen til at eksekvere …

CONTINUE READING
About #KICDK

#KICDK: THE NEW PROGRAM FOR STRATEGIC CUSTOMER-CENTRICITY

#KICDK: THE NEW PROGRAM FOR STRATEGIC CUSTOMER-CENTRICITY

Customer-Centric: A system of shared values and behaviors that focus employees on delivering great customer experiences – Forrester Research On Wednesday  August 24th we kicked off the #KICDK program at Børsen with partners of the project; a group consisting of some of the best consultancies and tech vendors in Denmark (see the short video below for pictures from kick-off). The Kunden I Centrum #KICDK program is designed and run with the intent of helping Danish …

CONTINUE READING
1 2 3