case video

Video case: NNIT – Når kunderejser kommer på direktionsgangen

Start med kunden – hvis du vil vinde markedet.

 

Hvis du vil vinde i et ”kunden-har-magten-marked” skal du designe din forretning, ydelser og kommunikation udefra og ind – fra kundens perspektiv! NNIT har i samarbejde med Hjaltelin Stahl arbejdet strategisk med kunderejser og CEM (customer experience management). Se med her og lær mere om deres rejse med at sætte kunden i centrum.

 

Denne video er produceret som en del af #KICDK – Kunden i Centrum. KICDK er et program der kører i 2016/2017 i samarbejde med Dansk Erhverv, NBI, ITBranchen, Sitecore og en række af branchens stærkeste aktører inden for “strategisk kundecentricitet” med målet om at rykke konkurrencefordelene for danske virksomheders digitalisering og kundecentricitet

 

Læs mere om #KICDK – eller start med at måle din egen kundecentricitet på kundemålskiven her.

Leave your thought here

*Note: Your email will be kept secret and not be published