video

Følelser i CX, og hvordan arbejder man egentlig systematisk med kundeoplevelser?

Dette indlæg er produceret som en del af #KICDK – Kunden i Centrum. KICDK er et program der kører i 2016/2017 i samarbejde med Dansk Erhverv, NBI, ITBranchen, Sitecore og en række af branchens stærkeste aktører inden for “strategisk kundecentricitet” med målet om at rykke konkurrencefordelene for danske virksomheders digitalisering og kundecentricitet.

Læs mere om #KICDK – eller start med at måle din egen kundecentricitet på kundemålskiven her.

Hvorfor skal vi nu til at tale om følelser i CX?
Med dette spørgsmål er scenen sat, i et interview med CX ekspert og digital strateg hos Pentia, Niels Andersen, om vigtigheden af følelser og emotionelle rejser i brugeroplevelsen.

Se videoen, og få bla. svar på:

  • Hvorfor skal vi nu til at tale om følelser i CX?
  • Hvordan måler man følelser i CX?
  • Hvordan kommer man igang med at skabe forandringer?

Husk at du kan måle og kortlægge din egen evne til at arbejde med kundecentricitet og omnichannel via Omnichannel Capability Benchmarking tool : bit.ly/kicdk

Leave your thought here

*Note: Your email will be kept secret and not be published