video

Hvordan kommer du i gang med Omnichannel?

Denne video er produceret som en del af #KICDK – Kunden i Centrum. KICDK er et program der kører i 2016/2017 i samarbejde med Dansk Erhverv, NBI, ITBranchen, Sitecore og en række af branchens stærkeste aktører inden for “strategisk kundecentricitet” med målet om at rykke konkurrencefordelene for danske virksomheders digitalisering og kundecentricitet

 

Læs mere om #KICDK – eller start med at måle din egen kundecentricitet på kundemålskiven her.

Tid er penge. Og netop derfor er Omnichannel vigtigt, ifølge ekspert og digital advisor hos Valtech, Kristian Friis .

 
Se videoen og få svar på bla:

    • Hvorfor er det vigtigt at meste omnichannel?
    • Hvad er de største udfordringer ved omnichannel?
    • Hvordan forholder man sig til data i omnichannel?
    • Hvad er de 3 vigtigste ting for at komme goddt i gang med effektiv omnichannel?

 
Husk at du kan måle og kortlægge din egen evne til at arbejde med kundecentricitet og omnichannel via Omnichannel Capability Benchmarking tool
(læs også Kristians indlæg med 10 konkrete initiativer til at komme godt i gang med omnichannel

 

Husk at du kan måle og kortlægge din egen evne til at arbejde med kundecentricitet og omnichannel via Omnichannel Capability Benchmarking tool

Leave your thought here

*Note: Your email will be kept secret and not be published