About #KICDK featured

Kom med på kursus og sæt kunden i centrum

Kom med på kursus og sæt kunden i centrum

Digital Transformation. Disruption. Internet of Things. osv. Du har hørt det før.

 

I sidste ende handler det om én ting: Sæt dine kunder i centrum.

 

Vi kommer ikke uden om, at fremtidens vindere er dem der formår at sætte kunden i centrum. Hvis du formår at gøre dette, bliver dine kunder selvfølgelig mere loyale fordi de får en bedre oplevelse af at handle med dig – og får lyst til at vende tilbage. Det er ikke så kompliceret at forstå.

 

Men for rigtig mange virksomheder, der er fanget i (gamle) rutiner  og silo tænkning, manglende digitalt overblik og en almindelig corporate dagligdag, bliver det svært at føre ud i livet i praksis. Hvor skal man egentlig overhovedet starte? Hvem skal man samarbejde med? Hvordan finder man ud af, hvad ens egne behov lige er, i en verden og et marked der flyder over med buzzwords, processer og nye smarte værktøjer?

Lyder det bekendt?

 

Så gi’ dig selv og din virksomhed en gave med dette kursusforløb:

Læs mere og tilmeld her

 

Kom med på Kursusforløb: sæt kunden i centrum

I et samarbejde mellem Dansk Erhverv og NBI lanceres et kursusforløb med fokus på den samlede kundeoplevelse.

 

Du kender det måske: du vil gerne sætte kunden i centrum, men hvor skal man egentlig starte? På dette kursusforløb vil Peter Faber (det er den flotte fyr i videoen ovenover), i samarbejde med nogle af branchens stærkeste eksperter, klæde dig på til at få styr på de buzzord, processer, eksterne partnere og værktøjer der bruges i den transformation det er at sætte fokus på den samlede kundeoplevelse.

 

De nyeste målinger fra Networked Business Initiative viser nemlig (kilde:Omnichannel facts & figures 2017), at der er lang vej igen, når danske virksomheder skal føre forretning med kunden i centrum. Det er på trods af, at de virksomheder, som formår det, er op til 60 % mere profitable til sammenligning med virksomheder, der ikke har en kundeorienteret tilgang til deres forretning. Men hvordan skaber man en kundeorienteret forretning?

 

Læs mere og tilmeld her

 

Sæt kunden i centrum: Det hurtige overblik

4 moduler
2 deltagere (1 gennemgående deltager fra virksomheden + inviter 1 kollega med til hvert modul)

Modul 1: Forretningsmodel med kunden i centrum Tirsdag den 12. september
Modul 2: Kunderejser som konkurrenceparameter Tirsdag den 26. september
Modul 3: Klæd dine medarbejdere på til kundeservice 2.0 Tirsdag den 10. oktober
Modul 4: Styrk Kundeloyalitet med data

Læs mere og tilmeld her

Så næste gang chefen spørger: “har vi egentlig en plan for alt det der CEM (customer experience management)” – kan du se hende dybt i øjnene og sige – “jep – det har vi total styr på chef!”

Kursusforløbet ”Sæt kunden i centrum”, som er arrangeret af Dansk Erhverv og  Networked Business Initiative i samarbejde med nogle af Danmarks førende eksperter på området, henvender sig primært til store og mellemstore danske virksomheder, som gerne vil vækste deres forretning og skabe overskud på bundlinjen gennem et øget fokus på den samlede kundeoplevelse.

 

Leave your thought here

*Note: Your email will be kept secret and not be published