Tema I: Start med kunden - hvis du vil vinde markedet
Når kunderejser kommer på direktionsgangen.
Case: Når NNIT (NovoNordisk IT), en stor dansk B2B virksomhed, vil differentiere sig i et marked, hvor kunderne ikke kan skelne mellem produkterne og leverandørerne, er det næste træk i kampen at sætte fokus på kundeoplevelser. Målet er ganske enkelt at blive bedre end konkurrenterne - til at sætte kunderne i centrum.
TALER
Jesper Jørgensen
Client Service Director & Partner, Hjaltelin Stahl
Jesper Jørgensen, Client Service Director & Partner, Hjaltelin Stahl, faciliterede workshoppen i customer journey mapping. Hjaltelin Stahl er i 2016 kåret af MyImage som landets bedste bureau til at integrere kundeoplevelser på tværs af kanaler. I år har bureauet blandt andet hjulpet Arla, Suzuki, Ikea og Viasat, med at designe unikke kundeoplevelser der differentierer sig fra konkurrenternes.
Mere om Facilitatoren
Jesper Jørgensen, Client Service Director & Partner, Hjaltelin Stahl.
Faciliterede workshoppen i customer experience management i samarbejde med Thilde Egvang Block, Hjaltelin Stahl.
Hjaltelin Stahl er i 2016 kåret af MyImage som landets bedste bureau til at integrere kundeoplevelser på tværs af kanaler. I år har bureauet blandt andet hjulpet Arla, Suzuki, Ikea og Viasat, med at designe unikke kundeoplevelser der differentierer sig fra konkurrenternes.

TALER
Når kunderejser kommer på direktionsgangen.
Case: Når NNIT (NovoNordisk IT), en stor dansk B2B virksomhed, vil differentiere sig i et marked, hvor kunderne ikke kan skelne mellem produkterne og leverandørerne, er det næste træk i kampen at sætte fokus på kundeoplevelser. Målet er ganske enkelt at blive bedre end konkurrenterne - til at sætte kunderne i centrum.
Mød manden med Planen
Mød og hør NNIT Head of Marketing & Vice President Lars Bo Petersen fortælle en spændende historie om NNITs erfaringer og fremtidige forventninger til projektet.
Projektet er ledet af Lars Bo Petersen, der har forankret projektet i samarbejde med CEO Per Kogut og den øvrige direktion.