Niels Andersen

Niels Andersen

Ekspert:
NIELS ANDERSEN, SENIOR EXPERIENCE STRATEGIST, PENTIA

Hvordan får du mere ud af de kunder, du har?

Omkring 80% af omsætningen kommer fra eksisterende kunder.  Kundeloyalitet er derfor afgørende for din forretning.
Få konkret sparring om, hvordan du øger omsætningen og loyaliteten hos din eksisterende kundebase.
Det er nemlig her, du nemmest øger konverteringen. Niels Andersen giver dig en række værdifulde råd.

 

Niels er digital strateg hos Pentia. Han arbejder i spændingsfeltet mellem forretningsstrategi, UX og data. Niels’ fokus er altid på  at skabe forretningsværdig ved at designe værdifulde kundeoplevelser baseret på dyb indsigt i kundernes behov. Niels har tidligere arbejdet for brands som LEGO, PANDORA, Adidas, Grundfos og Matas

 

Interesseret i at snakke med Niels? Skriv til il@pentia.dk
Læs mere fra Niels i blogindlægget “Understanding the power of emotions in your customer experience efforts

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

 

 

BOOK NU

Comments are closed