Nu har du chancen - no strings attached – få et 1:1 stævne-møde med en ekspert der kan hjælpe dig videre.

Samtidig med at der i Børssalen er indlæg og talere, vil der parallelt køre speed-dating sessioner med eksperter. Disse foregår i biblioteket, ved de individuelle partner stande. Dette er din helt unikke chance for at tale 1:1 med en ekspert der kan rådgive og sparre indenfor lige præcis de udfordringer du står med i din virksomhed. Bemærk, speed-dating aftales individuelt med eksperterne eller deres kontaktpersoner   Speed-date sessionerne kan f.eks tage udgangspunkt i følgende temaer:  

Sådan foregår booking:

 
  1. Find en ekspert der kan hjælpe med nogle af dine relevante udfordringer
  2. Kontakt eksperten/deres kontaktperson
  3.  Når du booker din session, er det en fordel at kortlægge din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig forud-defineret udfordring som du står med i din virksomhed.
Der vil køre fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:
  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50
 

Mød eksperterne - og book din date nu

Omnichannel er mere end marketing

Troels Riisbrich Underlien

Partner Arkitektur og Integration, Vertica
Troels Riisbrich Underlien

Troels Riisbrich Underlien

Partner Arkitektur og Integration, Vertica

Ekspert:
Troels Riisbrich Underlien
, Partner Arkitektur og Integration, Vertica
E-mail som anvendes til booking: kbu@vertica.dk

Omnichannel er mere end marketing – det skal også sælge

 

Kom og tag en snak om, hvordan du får løftet omnichannel til det organisatoriske niveau det fortjener, hvordan du får skabt det nødvendige grundlag og hvordan du får det eksekveret:

  • Kom i gang og videre med omnichannel med hele virksomheden involveret
  • Byg det nødvendige fundament fra et system- og datamæssigt perspektiv
  • Konkrete eksempler på, udnyttelse af omnichannel til at sælge mere i digitale kanaler



Læs mere fra Troels i blogindlægget "Omnichannel er mere en marketing"

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:
Session 1: kl. 13:00-13:20
Session 2: kl. 13:30-13:50
Session 3: kl. 14:00-14:20
Session 4: kl. 14:30-14:50

 

BOOK NU

Fra fluffy til fakta

Kristian Duvald Friis

Digital Advisor, Valtech
Kristian Duvald Friis

Kristian Duvald Friis

Digital Advisor, Valtech

EKSPERT
KRISTIAN DUVALD FRIIS
, Digital Advisor, VALTECH

 

Booking af  date: maria.schmidt@valtech.com

 

Fra fluffy til fakta

Du ved godt, at omni-channel er vigtigt. Du ved godt, at kunden skal placeres i centrum. Du har hørt nok omkring omni-channel fra et overordnet teoretisk perspektiv. Du vil gerne videre og eksekvere på det NU, så det er dig, som får first-mover fordelene!

 

På Valtechs speed date tager vi udgangspunkt i 10 helt konkrete omni-channel initiativer, og hvordan de kan implementeres, så du kan gå hjem og komme i gang med det samme og øge din kundetilfredshed og dit salg.

 


Læs mere fra Kristian i blogindlægget "10 helt konkrete omnichannel initiativer"

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

 

BOOK NU

Hvordan får du mere ud af de kunder, du har?

Niels Andersen

SENIOR EXPERIENCE STRATEGIST, Pentia
Niels Andersen

Niels Andersen

SENIOR EXPERIENCE STRATEGIST, PENTIA

Ekspert:
NIELS ANDERSEN, SENIOR EXPERIENCE STRATEGIST, PENTIA

Hvordan får du mere ud af de kunder, du har?

Omkring 80% af omsætningen kommer fra eksisterende kunder.  Kundeloyalitet er derfor afgørende for din forretning.
Få konkret sparring om, hvordan du øger omsætningen og loyaliteten hos din eksisterende kundebase.
Det er nemlig her, du nemmest øger konverteringen. Niels Andersen giver dig en række værdifulde råd.

 

Niels er digital strateg hos Pentia. Han arbejder i spændingsfeltet mellem forretningsstrategi, UX og data. Niels’ fokus er altid på  at skabe forretningsværdig ved at designe værdifulde kundeoplevelser baseret på dyb indsigt i kundernes behov. Niels har tidligere arbejdet for brands som LEGO, PANDORA, Adidas, Grundfos og Matas

 

Interesseret i at snakke med Niels? Skriv til il@pentia.dk
Læs mere fra Niels i blogindlægget "Understanding the power of emotions in your customer experience efforts"

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

 

 

BOOK NU

Fra digital tilstedeværelse til digital forretningsværdi

Sara Green

Digital Strategy Manager, DIS/PLAY
Sara Green

Sara Green

Digital Strategy Manager, DIS/PLAY

EKSPERT
Sara Green, Digital Strategy Manager, DIS/PLAY
E-mail til booking: sgp@dis-play.dk

 

Fra digital tilstedeværelse til digital forretningsværdi

Vi hører det konstant: Vores kunder er digitale, og de er altid på. Men den reminder er altafgørende for vores forretning. 80% af alt salg starter nemlig digitalt, så oftest er et digitalt touch point første kontakt mellem kunderne og vores brand. Dvs., at 90% af virksomheders fremtidige konkurrenceevne og vækst handler om digital udnyttelse (Forrester 2015).
Det betyder, at vi skal have en digital strategi, der skaber værdi.

 

Kom og få inspiration til, hvordan I vi gå fra siloopdelte digitale tiltag til sammenhængende digital tilstedeværelse, der skaber forretningsværdi.
E-mail til booking: sgp@dis-play.dk

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

 

BOOK NU

Når B2B bliver til B2C

Jacob Lund

Business Development Manager, Alpha Solutions
Jacob Lund

Jacob Lund

Business Development Manager at Alpha Solutions

EKSPERT
Jacob Lund, Business Development Manager, Alpha Solutions

Book en aftale på jlu@alpha-solutions.dk

 

Når B2B bliver til B2C

– hvordan kan en multichannel strategi realiseres ?

Hør vores erfaringer fra danske og internationale Brand producenter, om hvilke overvejelser de gør sig om salg via både forhandlernet og direkte til slutbruger.

 

  •  Hvad ved vi om vores slutkundes behov og hvordan støtter vi dem bedst i købsprocessen ?
  • Kan en multichannel strategi overhovedet forenes under samme Brand ?
  •  Hvordan kan salg direkte til B2C give værdi for forhandlerleddet ?

Få indblik i et værktøj til at afdække og frigøre viden om kundernes behov og adfærd, og hvordan det kan omdannes til data og handlinger, der kan bruges til at støtte både forhandlerled og det direkte B2C salg.

 

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

 

BOOK NU

personaliseret informationsformidling & e-commerce

Mehdi Motaghiani

Manager, Netcompany
Mehdi Motaghiani

Mehdi Motaghiani

Manager, Netcompany

Ekspert:
Mehdi Motaghiani
, Manager Netcompany A/S
Email: til booking: mem@netcompany.com
Jeg har igennem de sidste 5 år i Netcompany, arbejdet dedikeret på at levere kundecentriske løsninger – alt fra personaliseret informationsformidling, selvbetjening til e-commerce på tværs af platforme.

 

Foruden min indsigt i, hvad der teknologisk er muligt i dag, har jeg en innovativ tilgang til mit arbejde der sikrer at vi sammen kan skubbe grænserne for hvad der er muligt på den digitale platform.

 

Jeg kan hjælpe dig med at lægge en digital omnichannel strategi samt en tilhørende eksekveringsplan der er gennemsigtig, realistisk og kan flytte din bundlinje i den rigtige retning.

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

BOOK NU

 

Færre buzzwords – mere handling

Dan Strang Søndergaard

Principal, Netcompany
Dan Strang Søndergaard

Dan Strang Søndergaard

Principal, Netcompany

Ekspert:
Dan Strang Søndergaard, Principal, Netcompany

 

Email som anvendes til booking af speeddate: dss@netcompany.com

 

Færre buzzwords – mere handling.

 

Kom og få en snak om, hvordan du omsætter dine digitale ambitioner til en kørende løsning.

 

Dan kan med sin erfaring og tekniske indsigt navigere effektivt i de komplekse IT-landskaber, som de fleste større danske kunder har. Dermed bliver de digitale løsninger ikke bare ”buzz” og marketingsgimmicks, men konkrete initiativer der kan løfte top- og bundlinje.

 

Før du booker din session, er det en fordel at måle og benchmarke din nuværende omnichannel modenhed her. Det vil give din ekspert- date muligheden for at tilrettelægge sessionen efter dine resultater. På baggrund af din problemstilling og deres erfaring – forbereder din udvalgte ekspert sine bedste råd på en af dig foruddefineret udfordring som du står med i din virksomhed.

 

Oversigt

  Der vil være fire sessioner á 20 minutter mellem 13:00-15:00:  

 

  • Session 1: kl. 13:00-13:20
  • Session 2: kl. 13:30-13:50
  • Session 3: kl. 14:00-14:20
  • Session 4: kl. 14:30-14:50

 

 

BOOK NU