Hvordan arbejder man bedst med strategisk kundecentricitet og omnichannel?

  Hvordan kommer man i gang med omnichannel og strategisk kundecentricitet? Vi har samlet nogle forslag til værktøjer og metoder der kan hjælpe dig godt igang. Kig og bladr - hvem ved, måske kan du finde lige det, du søger efter!  
//medkundenicentrum.dk/wp-content/uploads/2016/12/state-of-the-nation-2017-1.png
I samarbejde med Dansk Erhverv, Sitecore, IT-Branchen og Dansk Markedsføring har NBI netop udgivet rapporten "Omnichannel Facts & Figures Denmark 2017."
  • Hvorfor er omnichannel et centralt begreb for virksomheder, der gerne vil kommunikere med kunden i centrum?
  • Hvor gode er de danske virksomheder til omnichannel – og hvordan måler vi det?
  • Hvilke områder skal du koncentrere dig om, hvis du vil blive bedre til at levere omnichannel oplevelser for dine kunder?
 
Få gratis adgang til rapporten her

Vidensbank